Zaproszenie do złożenia oferty na wymianę zasuw wodociągowych
ZAPROSZENIE
do złożenia oferty
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie konkursu ofert na wykonanie usługi pn. Wymiana 12 szt. zasuw wodociągowych Ø 50 na terenie Rodzinnego Ogrodu Działkowego „Zacisze 1” w Kielcach ul.Warszawska.
Zarząd ROD „Zacisze 1” ogłasza konkurs ofert na wymianę 12 szt. zasuw Ø 50 w alejach Ogrodowej i Orzechowej z materiału wykonawcy na terenie ROD Zacisze 1” w Kielcach.
Zadanie będzie polegać na:
– wykonaniu wykopów do zasuw – ręcznie lub małą koparką
– demontażu starej i montażu nowej zasuwy wraz z uszczelnieniem
– montażu nowej obudowy do zasuwy
– montażu skrzynki do zasuwy
– wykonaniu próby szczelności
– zasypaniu wykopów.
Termin wykonania zadania: od daty podpisania umowy do 15 września 2024r.
Podpisane oferty należy składać w zaklejonych kopertach w terminie do dnia
16 sierpnia 2024 do skrzynki pocztowej umieszczonej na budynku świetlicy ROD „Zacisze 1” lub przesyłać pocztą na adres ROD Zacisze 1 UP Kielce 27, skrytka pocztowa nr 946.
Oferta powinna zawierać cenę brutto oraz warunki gwarancji i rękojmi.
Zleceniodawca ROD „Zacisze 1” zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez wyboru oferty.
Firmy zainteresowane wykonaniem zadania mogą dokonać oględzin
w terenie; prosimy o kontakt z zarządem pod numerem telefonu 668 959 797.
W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnią postawione warunki Komisja dokona oceny ofert na podstawie kryterium – najniższa cena.
Załącznik nr 1
Formularz Oferty
do postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie konkursu ofert pn.:
Wymiana 12 szt. zasuw wodociągowych Ø 50 w alejach Ogrodowej i Orzechowej
z materiału wykonawcy na terenie Rodzinnego Ogrodu Działkowego
„Zacisze 1” w Kielcach ul.Warszawska
- ZAMAWIAJĄCY:
ROD „Zacisze 1” ul. Warszawska, 25-581 Kielce
- WYKONAWCA:
Niniejsza oferta zostaje złożona przez:
L.p. | Nazwa Wykonawcy | Adres Wykonawcy
(NIP/PESEL; KRS/CEiDG) |
|
|
- OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTÓW:
Imię i nazwisko | |
Nr telefonu | |
Nr faksu / Adres e-mail |
- Ja (my) niżej podpisany(i) oświadczam(y), że:
- zapoznałem się z treścią Zaproszenia do złożenia oferty i warunkami realizacji zamówienia zawartymi we Wzorze umowy – Załącznik nr 2 do Zaproszenia do złożenia oferty dla niniejszego zamówienia, akceptuję ją w pełni bez zastrzeżeń i ograniczeń, posiadam niezbędne mi dane do złożenia oferty,
- gwarantuję wykonanie całości niniejszego zamówienia zgodnie z treścią: Zaproszenia do złożenia oferty wraz z załącznikiem,
- sposób i zakres wyliczenia oferty:
Cena mojej (naszej) oferty za realizację niniejszego zamówienia wynosi:
brutto: ………………………………………………………………………………………………………………….. (słownie: …………………………………………………………………………………………………….. brutto
Gwarancja / rękojmia ………………………………………………………………………
- powyższa cena zawiera wszystkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia,
- przedmiot zamówienia będzie zrealizowany w terminie od dnia podpisania umowy do 15.09.2024r.
- w przypadku uznania mojej (naszej) oferty za najkorzystniejszą, zobowiązuje/my się do zawarcia umowy zgodnie z niniejszą ofertą na warunkach określonych w Zaproszeniu do złożenia oferty i Wzorze umowy – Załącznik nr 2.
- rachunek bankowy Wykonawcy na który będą przekazywane płatności: …………………………………………………… jest zgłoszony do Urzędu Skarbowego,
- Podpisy
L.p. | Nazwa Wykonawcy | Nazwisko i imię osoby upoważnionej do podpisania niniejszej oferty w imieniu Wykonawcy | Pieczęć(cie) Wykonawcy(ów) | Miejscowość
i data |
|
|
|
Informacja dla Wykonawcy:
Formularz oferty musi być podpisany przez osobę lub osoby umocowane do reprezentowania firmy.
Załącznik nr 2
U M O W A Nr …. /2024
zawarta w Kielcach w dniu …………. 2024 roku pomiędzy:
Polskim Związkiem Działkowców – Rodzinnym Ogrodem Działkowym „Zacisze 1” – stowarzyszeniem ogrodowym prowadzącym działalność według ustawy z dnia 13 grudnia 2013 roku o rodzinnych ogrodach działkowych, z siedzibą w Kielcach przy ul. Warszawskiej, wpisanym przez sąd rejonowy dla m. St. Warszawy do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej w krajowym rejestrze sądowym pod numerem 0000293886, NIP 657-22-63-293, reprezentowanym przez:
Annę Kendra – Jabłońską – Prezesa Zarządu ROD „Zacisze I”
Janusza Rogowskiego – Skarbnika – członka Zarządu ROD „Zacisze I”
uprawnionych do reprezentacji zgodnie z § 73 ust. 1 i 2 Statutu Polskiego Związku Działkowców, zwanym dalej ZLECENIODAWCĄ
a
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
którą reprezentują:
……………………………………………..
……………………………………………..
zwaną Wykonawcą.
W wyniku dokonania przez Zleceniodawcę wyboru oferty Wykonawcy w trakcie postępowania o zamówienie na Wymianę 12 szt. zasuw wodociągowych na terenie ROD „Zacisze 1” w Kielcach ul.Warszawska, prowadzonego w trybie konkursu ofert, strony postanawiają co następuje:
- 1.
- Przedmiotem niniejszej umowy jest wymiana 12 szt. zasuw wodociągowych Ø 50 na terenie ogrodu „Zacisze 1” w alejach Ogrodowej i Orzechowej z materiału wykonawcy za cenę:
……………………………………… zł (brutto)
słownie: ………………………………………………………………………………………………
- Wykonawca będzie realizował umowę: od dnia podpisania umowy do dnia 15.09.2024r.
- Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia, kadrę oraz zaplecze techniczne konieczne do realizacji przedmiotu umowy.
- Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
- Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z należytą starannością, zgodnie
z najnowszą wiedzą wymaganą do jego wykonania, postanowieniami niniejszej umowy oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
- 2.
Integralną część niniejszej umowy stanowi oferta Wykonawcy z dnia ……….. wraz
z załącznikami złożonymi w postępowaniu.
- 3.
- Wykonawca zobowiązuje się do wymiany 12 szt. zasuw wodociągowych zgodnie
z opisem w Zaproszeniu do złożenia oferty. - Zleceniodawca przekaże Wykonawcy wszelkie informacje niezbędne do należytego wykonania umowy.
- Osobami uprawnionymi do koordynacji i nadzoru nad prawidłową realizacją umowy są:
– ze strony Zleceniodawcy: ………………… tel.: ………………
– ze strony Wykonawcy: ………………..…… tel.: ……………….
- 4.
- Wynagrodzenie za wykonany przedmiot umowy będzie płatne na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę jednorazowo po wykonaniu zadania i sporządzeniu protokołu odbioru.
- Należność za zrealizowany przedmiot umowy zostanie uregulowana przez Zleceniodawcę przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy nr ………………………………………… w terminie 14 dni kalendarzowych, liczonych od daty otrzymania przez Zleceniodawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z protokołem odbioru.
- Strony postanawiają, iż zapłata następuje w dniu obciążenia rachunku bankowego Zleceniodawcy.
- 5.
- Umowa niniejsza została sporządzona na podstawie prawa polskiego.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu
Cywilnego i inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego właściwe dla stosunków określonych w niniejszej umowie. - Wszelkie spory mogące wyniknąć na tle wykonywania niniejszej umowy będą rozstrzygane polubownie, a w ostateczności zostaną poddane rozstrzygnięciu sądowi właściwemu dla siedziby Zleceniodawcy.
- Umowa wchodzi w życie z datą jej podpisania i została sporządzona w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po 1 dla każdej ze stron.
ZLECENIODAWCA: WYKONAWCA: