Zaproszenie do złożenia oferty na wymianę zasuw wodociągowych

ZAPROSZENIE

do złożenia oferty

                                                                                                                        

dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie konkursu ofert na wykonanie usługi pn. Wymiana 12 szt. zasuw wodociągowych Ø 50  na terenie Rodzinnego Ogrodu Działkowego „Zacisze 1” w Kielcach ul.Warszawska

 

Zarząd ROD „Zacisze 1” ogłasza konkurs ofert na wymianę 12 szt. zasuw Ø 50 w alejach Ogrodowej i Orzechowej z materiału wykonawcy na terenie ROD Zacisze 1” w Kielcach.

Zadanie będzie polegać na:

– wykonaniu wykopów do zasuw – ręcznie lub małą koparką

– demontażu starej i montażu nowej zasuwy wraz z uszczelnieniem

– montażu nowej obudowy do zasuwy

– montażu skrzynki do zasuwy

– wykonaniu próby szczelności

– zasypaniu wykopów.

 

Termin wykonania zadania: od daty podpisania umowy do 15 września 2024r.

Podpisane oferty należy składać w zaklejonych kopertach w terminie do dnia
16 sierpnia  2024 do skrzynki pocztowej umieszczonej na budynku świetlicy ROD „Zacisze 1” lub przesyłać pocztą na adres ROD Zacisze 1 UP Kielce 27, skrytka pocztowa nr 946.

Oferta powinna zawierać cenę brutto oraz warunki gwarancji i rękojmi.

Zleceniodawca ROD „Zacisze 1” zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania  bez wyboru oferty.

Firmy zainteresowane wykonaniem zadania mogą  dokonać oględzin
w terenie; prosimy o kontakt z zarządem pod numerem telefonu 668 959 797.

W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnią postawione warunki Komisja dokona oceny ofert na podstawie kryterium – najniższa  cena.

                                                                                                                  

Załącznik nr 1

 

Formularz Oferty

do postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie konkursu ofert pn.:

Wymiana 12 szt. zasuw wodociągowych Ø 50 w alejach Ogrodowej i Orzechowej
z materiału wykonawcy na terenie
Rodzinnego Ogrodu Działkowego
„Zacisze 1” w Kielcach ul.Warszawska

 

  1. ZAMAWIAJĄCY:

ROD „Zacisze 1” ul. Warszawska, 25-581 Kielce

 

  1. WYKONAWCA:

Niniejsza oferta zostaje złożona przez:        

L.p. Nazwa Wykonawcy Adres Wykonawcy

(NIP/PESEL; KRS/CEiDG)

 

 

 

 

 

 

 
  1. OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTÓW:
Imię i nazwisko  
Nr telefonu  
Nr faksu / Adres e-mail  

 

  1. Ja (my) niżej podpisany(i) oświadczam(y), że:
  • zapoznałem się z treścią Zaproszenia do złożenia oferty i warunkami realizacji zamówienia zawartymi we Wzorze umowy – Załącznik nr 2 do Zaproszenia do złożenia oferty dla niniejszego zamówienia, akceptuję ją w pełni bez zastrzeżeń i ograniczeń, posiadam niezbędne mi dane do złożenia oferty,
  • gwarantuję wykonanie całości niniejszego zamówienia zgodnie z treścią: Zaproszenia do złożenia oferty wraz z załącznikiem,
  • sposób i zakres wyliczenia oferty:

              Cena mojej (naszej) oferty za realizację niniejszego zamówienia wynosi:

brutto: ………………………………………………………………………………………………………………….. (słownie: …………………………………………………………………………………………………….. brutto

Gwarancja / rękojmia ………………………………………………………………………

  • powyższa cena zawiera wszystkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia,
  • przedmiot zamówienia będzie zrealizowany w terminie od dnia podpisania umowy do 15.09.2024r.
  • w przypadku uznania mojej (naszej) oferty za najkorzystniejszą, zobowiązuje/my się do zawarcia umowy zgodnie z niniejszą ofertą na warunkach określonych w Zaproszeniu do złożenia oferty i Wzorze umowy – Załącznik nr 2.
  • rachunek bankowy Wykonawcy na który będą przekazywane płatności: …………………………………………………… jest zgłoszony do Urzędu Skarbowego,

 

  1. Podpisy
L.p. Nazwa Wykonawcy Nazwisko i imię osoby upoważnionej do podpisania niniejszej oferty w imieniu Wykonawcy Pieczęć(cie) Wykonawcy(ów) Miejscowość

i data

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

Informacja dla Wykonawcy:

Formularz oferty musi być podpisany przez osobę lub osoby umocowane do reprezentowania firmy.

 

Załącznik nr 2

U M O W A  Nr …. /2024

 

zawarta w Kielcach w dniu …………. 2024 roku pomiędzy:

Polskim Związkiem Działkowców – Rodzinnym Ogrodem Działkowym „Zacisze 1” – stowarzyszeniem ogrodowym prowadzącym działalność według ustawy z dnia 13 grudnia 2013 roku o rodzinnych ogrodach działkowych, z siedzibą w Kielcach przy ul. Warszawskiej, wpisanym przez sąd rejonowy dla m. St. Warszawy do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej w krajowym rejestrze sądowym pod numerem 0000293886, NIP 657-22-63-293, reprezentowanym przez:

Annę Kendra – Jabłońską          – Prezesa Zarządu ROD „Zacisze I”

Janusza Rogowskiego              – Skarbnika – członka Zarządu ROD „Zacisze I”

uprawnionych do reprezentacji zgodnie z § 73 ust. 1 i 2 Statutu Polskiego Związku Działkowców, zwanym dalej ZLECENIODAWCĄ

a

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
którą reprezentują:

……………………………………………..

……………………………………………..

zwaną Wykonawcą.

 

W wyniku dokonania przez Zleceniodawcę wyboru oferty Wykonawcy w trakcie postępowania o zamówienie na Wymianę 12 szt. zasuw wodociągowych na terenie ROD „Zacisze 1” w Kielcach ul.Warszawska, prowadzonego w trybie konkursu ofert, strony postanawiają co następuje:

  • 1.
  1. Przedmiotem niniejszej umowy jest wymiana 12 szt. zasuw wodociągowych Ø 50 na terenie ogrodu „Zacisze 1” w alejach Ogrodowej i Orzechowej z materiału wykonawcy za cenę:

……………………………………… zł (brutto)

słownie: ………………………………………………………………………………………………

  1. Wykonawca będzie realizował umowę: od dnia podpisania umowy do dnia 15.09.2024r.
  2. Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia, kadrę oraz zaplecze techniczne konieczne do realizacji przedmiotu umowy.
  3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
  4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z należytą starannością, zgodnie
    z najnowszą wiedzą wymaganą do jego wykonania, postanowieniami niniejszej umowy oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

 

  • 2.

Integralną część niniejszej umowy stanowi oferta Wykonawcy z dnia ……….. wraz
 z załącznikami złożonymi w postępowaniu.

 

  • 3.
  1. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany 12 szt. zasuw wodociągowych zgodnie
    z opisem w Zaproszeniu do złożenia oferty.
  2. Zleceniodawca przekaże Wykonawcy wszelkie informacje niezbędne do należytego wykonania umowy.
  3. Osobami uprawnionymi do koordynacji i nadzoru nad prawidłową realizacją umowy są:

– ze strony Zleceniodawcy: ………………… tel.: ………………

– ze strony Wykonawcy: ………………..…… tel.: ……………….

 

  • 4.
  1. Wynagrodzenie za wykonany przedmiot umowy będzie płatne na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę jednorazowo po wykonaniu zadania i sporządzeniu protokołu odbioru.
  2. Należność za zrealizowany przedmiot umowy zostanie uregulowana przez Zleceniodawcę przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy nr ………………………………………… w terminie 14 dni kalendarzowych, liczonych od daty otrzymania przez Zleceniodawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z protokołem odbioru.
  3. Strony postanawiają, iż zapłata następuje w dniu obciążenia rachunku bankowego Zleceniodawcy.
  • 5.
  1. Umowa niniejsza została sporządzona na podstawie prawa polskiego.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu
    Cywilnego i inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego właściwe dla stosunków określonych w niniejszej umowie.
  3. Wszelkie spory mogące wyniknąć na tle wykonywania niniejszej umowy będą rozstrzygane polubownie, a w ostateczności zostaną poddane rozstrzygnięciu sądowi właściwemu dla siedziby Zleceniodawcy.
  4. Umowa wchodzi w życie z datą jej podpisania i została sporządzona w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po 1 dla każdej ze stron.

 

ZLECENIODAWCA:                                                                   WYKONAWCA: